
ورمزیار: نوع تیم بستن استقلال ایراد دارد/ برای خط دفاع میلیاردی هزینه شده است
پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از رویه تشکیل این تیم میگوید: من از مربیای که سالها در تیم ملی بوده و به این شکل تیم میبندد تعجب میکنم. باید حداقل پنج دفاع وسط داشته باشید و پیستونهای چپ و راست باید ذخیرههای خوبی داشته باشند.
صادق ورمزیار درباره ضعف خط دفاعی استقلال اظهار کرد: تمام افراد خط دفاعی به جز فلاح جابجا شده بودند. چشمی در عقب زمین تیم را خوب هدایت کرد، آسیب دیدگی بد موقع رامین رضاییان باعث شد تا یک جابجایی دیگر هم انجام شود. روزی که تیم حال خوبی نداشت در زمین هم مصدومان زیاد شدند. اسلامی به جای او در دفاع راست قرار گرفت و من از مربیای که سالها در تیم ملی بود و به این شکل تیم میبندد تعجب میکنم. این مورد باید روی یک روالی باشد، ۱۱ پازل دارید که باید هر کدام را به تبعیت از سیستم جذب کنید. باید حداقل پنج دفاع وسط داشته باشید و پیستونهای چپ و راست باید ذخیرههای خوبی داشته باشند. چرا باید یامگا و حردانی را بدهیم تا اکنون رضاییان به تنهایی در آن پست قرار بگیرد؟ جایگزین رضاییان چه کسی است؟ این مشکلات برمیگردد به آن جایی که باشگاه اجازه میدهد شخصی تیم ببندد که نمیتواند یک سیستم را راه بیندازد و تصمیم گیریهای شخصی باعث میشود که تیم دچار مشکل شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: اگر ابوالفضل جلالی در زمین بود، بازیکن جوان ما ابوالفضل زمانی میتوانست عملکرد بهتری داشته باشد. ماشاریپوف روز خوبی داشت. ضربه سر رضاییان هم میشد به گل تبدیل شود و به هر حال این بدشانسیها هم وجود داشت. استقلال با موسیمانه از بازی قبل بهتر کار کرد. چگونه تیم میبندیم که کسی که در لیست مازاد بوده اکنون بازوبند کاپیتانی میبندد و در قالب تیم قرار میگیرد؟
ورمزیار در پایان با امیدواری به بازگشت استقلال به اوج گفت: ما همیشه پای استقلال بودیم و خواهیم بود و هواداران با صبر و کمک کردن به موسیمانه با توجه به تجربهای که او دارد، استقلال میتواند از این چالش خارج شود. بازیکنان نباید وارد استرس و حاشیه شوند. این مشکلات گریبانگیر یک نفر نیست و نوع تیم بستن و پازلهایی که خالی است، باعث میشود به بازیکنان دیگر فشار بیاید و توانایی آنها نیز پایین بیاید. اگر آن پازلها هم پر شوند دیگر بازیکنان هم توانایی واقعی خود را به نمایش میگذارند.
انتهای پیام
منبع